سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای گرفتن وکیل مهریه چقدر باید هزینه کرد

برای  گرفتن  وکیل مهریه چقدر باید  هزینه  کرد ، میزان  حق الوکاله  و دستمزد و به عبارتی  هزینه  انتخاب و گرفتن  وکیل مهریه  برای ورود وپیگیری پرونده های حقوقی مهریه  چقدر می تونه  باشه  . ما راه  روب براتون  راحت  کردیم  و میتونید مستقیم  با  وکیل مهریه  صحبت و مشاوره  داشته باشید .

برای  گرفتن  وکیل مهریه چقدر باید  هزینه  کرد 

هزینه وکیل برای  گرفتن مهریه  چقدر است 

، یکی ازمهمترین  سوالات  حوزه  حقوقی هزینه  وکیل  برای  گرفتن مهریه  است   است  .

دستمزد وکیل برای  پیگیری پرونده  های  حقوقی خصوصا مهریه  چقدر میزان می تواند باشد  ؟

برخی افراد زمانی  که میخواهند وکیل انتخاب کنند مهمترین عامل برای  انها  هزینه و پولی است که وکیل برای  دستمزد خود طلب می باشد  در صورتی  که بسیاری عوامل دیگر را  از جمله تخصص و پیگیری و جدید وکیل را  هم در نظر بگیرد .

دستمزد وکیل مهریه

مهریه هم به مانند سایر پرونده های  حقوقی  مشمول هزینه می شود و مبالغی علاوه  بر  حق دادرسی و  یا حق اجرای ثبت  با توجه به میزان مهریه باید برای پیگیری پرونده  به عنوان  حق الوکاله  و دستمزد  وکیل پرداخت شود  .

اما این هزینه  و دستمزد  چقدر است ؟

دستمزد  وکیل طبق تعرفه های  تعیین  شده  کاون وکلا  و تحت نظارت  قوه قضاییه ابلاغ  می شود  که در این سایت  در دیگر مطالب در مورد  آن  توضیح داده  شده است  .

سایر هزینه ای اجرای مهریه

علاوه  بر  دستمزد  وکیل زوجه باید  هزینه  ثبت  در صورت اجرای  مهریه  در ثبت  ، و هزینه  دادرسی در  صورت اجرای  مهریه در  دادگاه خانواده بپردازد  که در مورد  جزییات آن  می توانید  با وکیل مهریه معتبر  و یا موسسه  حقوقی  ما تماس بگیرید تا در جریان جزییات  مربوطه قرار  بگیرید

اجرای  مهریه  بدون گرفتن وکیل

این سوال  هم گاها بسیار  پرسیده می شود  که آیا  اجرای  مهریه  حتما باید  با  حضور  وکیل باشد  ؟ و یا اینکه شخص می تواند به  پیگیری  موضوع مهریه  بپردازد  ؟

باید  یادآوری  کرد  در موضوعات حقوقی  شخص فرد  و یا وکیل قانونی  وی  می تواند پیگیر مسائل و موضوعات حقوقی  باشد

و طبیعتا اگر خود شخص پیگیری دعاوی را  بر عهده داشته باشد و از دانش  اولیه  حقوقی برخوردار باشد نیازی  به  صرف هزینه وکیل نیست  .

گرفتن مهریه  چقدر زمان می برد

اصولا  پرونده ها و دادخواست  های  حقوقی را نمی توان  زمانبدی  خواصی برای آن  در نظر گرفت  بنابراین  شما

وکیل ارزان  برای  مهریه  در تهران

موسسه  حقوقی  مدافع  حق پارسیان  در تهران  با  حضور  وکلای  مجرب  در  کادر خود  در زمینه های  دعاوی  خانواده  با  هزینه  های  بسیار  مناسب شنوای  موضوعات  حقوقی  شما در  زمینه  مشاوره  و وکالت  شما عزیزان  هستند .

سالها تجربه  و تخصص پشتیبان  و تضمین  سرانجام مثبت  با  کمترین  هزینه  در این  موسسه  حقوقی  است  .

09121404305